Thursday 3 March 2011

Kolekce LEAVES

Tak konečně jsem dokončila poslední kabelku na téma zima z kolekce LEAVES (listy). První byla léto - summer, jako druhá vznikla podzimní - autumn, třetí byla jarní - spring a naposled jsem dovyšívala zimní - winter. Dohromady asi 50 hodin vyšívání - a odhadem 30 odstínů bavlnek. Vzhledem k pracnosti je i cena vyšší, takže mně s největší pravděpodobností zůstanou v obchodě jako výstavní.  Zkusila jsem proto vzory tisknout na nažehlovací folii a vznikaly tak levnější verze toaletních taštiček a kapsiček. Dokonce jsem lístky použila i na tuniky. Je to mnohem méně pracnější, jak kdybych je na ně malovala a navíc dle mého názoru to vypadá lépe.

Tak tady tedy jsou, hezky popořádku jak to jde v přírodě

jarní SPRING

letní SUMMER

podzimní AUTUMN

zimní WINTER


Více fotek a ostatní taštičky naleznete v mém obchodě na Fleru

No comments:

Post a Comment